I Miss You So Much!

Ramadhan..we miss you!
Wednesday 21 September 2011 ϟ 05:02 ϟ 0 letters
Ramadhan..
sungguh..sebak di dada..
kau akan pergi meninggalkan kami..

Ramadhan..
bulan di turunkan al-quran..
bulan yang penuh keberkatan..
perit untuk kami yang mencintai ILAH melepaskan kau..

Sesungguhnya..di dalam ramadhan..
terdapat satu malam.
Pada malam itu beruntunglah...
jika seseorang itu ruku' kerana mengharap keredhaan.
sujud kerana mengharap kasih dan ihsan allah..
duduk di dalam keaadan diri yang amat hina..
merendah diri mengahadap ILAHI.
Lailatul Qadar.
malam yang penuh keberkatan dan barakah
Amalan yang dilakukan sama seperti 1000 bulan..

Ramadhan..mungkin ini kali terakhir aku bersamamu..
Entah sempat aku untuk bertemu atau tidak dengan mu di tahun akan datang..
Jika ini ramadhan ini yang terakhir..aku bermohon
Ya ALLAH.. tempatkan aku dikalangan orang yang kau redhai..
tempatkan aku di syurga mu..
sesungguhnya..aku merindui-MU

ingin sekali aku bersama insan tercinta..
di padang mahsyar..
dengan syaafaat dari kekasih-MU yang satu..

ILAH.. Jika ditakdirkan aku bertemu dengan bulan ini semula..
Terimalah segala amalan ku yang penuh kekurangan ini..

.ma'assalamah..ya 
Ramadhan karim.

EYNA-1:05pm-8/29/2011   





Credit to mrs.ryeo
| New »